پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

قوانین و مقررات

تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت فروشگاه آرایشی بهداشتی مادر می‌باشد.

  • فروشگاه آرایشی بهداشتی مادرموظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.
  •  فروشگاه آرایشی بهداشتی مادرموظف است مشخصات كالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید.
  • درفروشگاه آرایشی بهداشتی مادر، با توجه به نوسانات بازار، قیمت‌ها هر لحظه تغییر می‌کنند و پس از تایید سفارش از سوی مدیریت، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.
  • پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
  • فروشگاه آرایشی بهداشتی مادربنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آكبند بدون تست و یا در صورت درخواست مشتری باز شده و تست شده ارسال می‌نماید. در صورتیکه امکان ثبت درخواست تست وجود داشته باشد، گزینه‌ی آن در هنگام خرید به شما نمایش داده می‌شود تا انتخاب فرمایید. چنانچه این گزینه وجود نداشته باشد، به این معناست که حجم کاری واحد پردازش سفارش‌ها به صورتی است که کالاها فقط به صورت آکبند ارسال می‌شوند و امکان تست آنها وجود ندارد اما همیشه ضمانت هفت روزه یفروشگاه آرایشی بهداشتی مادربرای تمام سفارش‌ها ارائه می‌شود.
  • با توجه به اینکه شرکت‌های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه‌های مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسطفروشگاه آرایشی بهداشتی مادرقید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی فروشگاه آرایشی بهداشتی مادرکنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.
  • قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه حمل (در مواقعی کهفروشگاه آرایشی بهداشتی مادرارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.
  • تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.
  • در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسطفروشگاه آرایشی بهداشتی مادركنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداخت‌های کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن می‌باشد.
  • تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایتفروشگاه آرایشی بهداشتی مادرمی‌باشد.
  • مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌و‌نقل و یا بیمه‌كننده شركت حمل‌و‌نقل می‌باشد وفروشگاه آرایشی بهداشتی مادرنیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.
  • در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت بهفروشگاه آرایشی بهداشتی مادراطلاع داده شود تافروشگاه آرایشی بهداشتی مادربتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.
  • خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را بهفروشگاه آرایشی بهداشتی مادراعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری  فروشگاه آرایشی بهداشتی مادرمسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت  فروشگاه آرایشی بهداشتی مادرداشته باشد آن را بهفروشگاه آرایشی بهداشتی مادراعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصاتفروشگاه آرایشی بهداشتی مادرمسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • کالایی که دارای اشکال فنی می‌باشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزه یفروشگاه آرایشی بهداشتی مادر قرار گرفته باشد) پس از برگشت بهفروشگاه آرایشی بهداشتی مادرمورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان، مبلغ پرداخت شده توسط خریدار ظرف یک روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود.
  • در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسانفروشگاه آرایشی بهداشتی مادربررسی و یا تعمیر شود،فروشگاه آرایشی بهداشتی مادرمسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
  • در صورتیكه به دلیل تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید فروشگاه آرایشی بهداشتی مادراز پس گرفتن آن كالا معذور است.
  • چنانچه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزه یفروشگاه آرایشی بهداشتی مادر قرار گرفته باشد) و خریدار ظرف 7 روز از زمان دریافت آن را بهفروشگاه آرایشی بهداشتی مادرعودت دهد هزینه عودت آن بر عهده فروشگاه آرایشی بهداشتی مادرخواهد بود.
  • در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار می‌تواند آن را تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به آدرسفروشگاه آرایشی بهداشتی مادرعودت داده و وجه آن‌را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید. ضمنا هزینه عودت کالا به  فروشگاه آرایشی بهداشتی مادردر صورت انصراف خریدار از خرید بر عهده خریدار می‌باشد.
  • در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته‌بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرسفروشگاه آرایشی بهداشتی مادرارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
  • امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد وفروشگاه آرایشی بهداشتی مادراز واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
  • در صورت لغو سفارش،فروشگاه آرایشی بهداشتی مادر 48 ساعت کاری مهلت دارد تا وجه را عودت دهد. وجه فقط به همان حسابی که پرداخت از آن انجام شده است، عودت داده می‌شود. ارائه شماره شبا از سوی کاربر برای عودت وجه الزامی است.
  • خرید آنلاین ازفروشگاه آرایشی بهداشتی مادرتنها از طریق سایتhttps://beautymother.ir/امکان پذیر است. فعالیتفروشگاه آرایشی بهداشتی مادردر اینستاگرام تنها با اکانت های @mother_shop_2 می‌باشد. همچنینفروشگاه آرایشی بهداشتی مادردر واتساپ نیز فعالیت دارد. لطفافروشگاه آرایشی بهداشتی مادررا تنها از حساب های رسمی دنبال کنید و مراقب سودجویان باشید. هرگونه سواستفاده از نام و برندفروشگاه آرایشی بهداشتی مادرپیگرد قانونی خواهد داشت.
برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.